Glad

Godmorgon. Gårdagen var helt makalöst trevlig, kära väninnor, ni gör hela mig! Kvällen bestod som sagt av mat, prat, mera mat, efterrätt, godis, nötter och mysigheter. Åh vad jag behövde en sådan kväll igen, allt för längesen sist nu och ändå var det inte så jättelängesen vi sågs.

Nu är humöret på topp och proppmättare än jag var igårkväll var det längesen jag var! Gårdagen klådde t.o.m. firmafesten i Axmar och då förstår ni kanske vad jag menar? Jag är liksom mätt fortfarande, hur går det till? Kanske frukost hjälper? Ja, låt oss undersöka saken!

Kommentarer
Postat av: stina

tack själv, kvällen var underbart trevlig! :) fler sådana kvällar behövs! :) <3

2010-07-25 @ 09:50:11
URL: http://stinalofgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0