Firmafest!

Jag är fortfarande proppmätt efter gårdagens trerätters nere vid Axmar brygga! Men det var hur gott som helst och stället är så mysigt så man bara skulle vilja jobba där! Vår eminente kypare för kvällen, han som serverade oss, var en slemmig pojke. Han var en skämtarwannabee och ville nog helst av allt vara en sån där skämtig och charmig servitörkille som folk snackar om i bilen på vägen hem och berättar om för vänner och bekanta.

Tyvärr misslyckades han totalt och gjorde bort sig och det hela blev lite pinsamt. HOHOJ DÅ! Där ser man! Jaså vad ska du ha då? Kanske kändes lite overkill när Fredrik beställde in en snaps. Och när vi skulle äta efterrätt och jag tog kaffe till skrek han till rejält. Jaså!? Jaaa, man ska ju inte fråga damer om ålder, men hur gammal är du då om du börjar dricka kaffe så tidigt? Ja, vad trodde han? Att jag var 12 år eller? När jag sa att jag var 17 och förmodligen såg ut som ett åskmoln sa han något i stil med Jaha, så pass... och drog sig väl tillbaka en aning. Följande serveringar sköttes av en annan tjej. Vad konstigt att han blev så upptagen helt plötsligt?

Nåväl, här kommer bilder på kvällens meny:


Kommentarer
Postat av: stina

haha, hohoj då! :D

2010-07-23 @ 22:11:29
URL: http://stinalofgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0