3 Mars 2011

Hej!
Sitter och försöker plugga till ett fysik B prov vi har imorgon och det går sådär... Lov och trevligheter gör inte direkt att jag spontanpluggar. Det liksom glöms bort och så resulterar det i lite (läses vild) panik när verkligheten smyger sig tillbaka och det blir vardag igen.

Som den här veckan t.ex. helnöjd över att måndagen var en studiedag så jag och min väninna fröken Hansson drog oss ner till huvudstaden och kikade på KTH och vad staden hade att erbjuda. Det var fett, även om vi missberäknade tiden lite (TVÅ tidsoptimister är ingen bra kombo, tro mig!) och fick pinsamt nog spurta till centralen.

Hem kom vi iallafall, även jag efter mycket om och men, busschauffören (läses gubbjäveln) vägrade släppa av mig vid Tönnebro så jag fick snällt be min far hämta mig i Söderhamn och skjutsa hem mig så jag kunde hämta bilen som jag lämnat på macken för att SEN åka tillbaka till Söderhamn. Ja, behöver jag säga att det tog tid eller att jag blev lite smått leds? Nej, just det.

Nu i alla fall, istället för att plugga, försöker jag häva mina förkylningssymptom. Jag hatar att vara sjuk så imorse for jag upp ur sängen, tog en c-vitaminbrus och nu på lunchen har jag hunnit med två koppar kamomillte med citron och 15 ml Kan Jang. Tänkte ta dödsstöten på mina stackars baciller ikväll, jag ska fundera ut något brutalt...

Just det ja, plugg var det... Adjö!


Kommentarer
Postat av: anniqa

funderar lite över varför det står 3 mars 2011 som rubrik när det är den 17:e idag...



funderar på varför jag som mor inte visste om att du känner dej förkyld...



funderar över varför jag som din massör inte fick reda på det, tur att det var lite eukalypus i oljan för det är immunstimulerande serru!



funderar om jag ska gå upp och köra dej i säng nu så du inte somnar på provet i morgon...



AKTARE, NU KOMMER JAG UPP OCH SNOR BÖCKERNA AV DEJ!

2011-03-17 @ 23:33:57
URL: http://anniqa.bloggagratis.se
Postat av: OliviaConversekäkare

Såg att du frågade på Lisaplaces vloggsvar om helt vita converse. Dom finns på bl.a. Stadium. Jag freakar Converse och vet även att de andra populära modellerna finns där.



Awkward zombiebunny // Acce

2011-05-01 @ 08:15:34
URL: http://www.acceptance.bloggplatsen.se
Postat av: Astrid.

Intresserad av fina gelénaglar till ett mycket bättre pris än på salongerna? Jag har precis startat mitt företag i Gävle och jag letar nya kunder:) Kika in på min blogg för priser och mängder av bilder. Jag säljer även ringar. Tveka inte att höra av dig:) Mvh Astrid

2012-02-27 @ 12:40:56
URL: http://astahre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0