Syskonen Rövgrens inbördeskrig

Sitter och slötittar lite på kanal nummer 2 här i stugan och upptäcker hur otroligt töntig Carl-Einar Heckner är medans Stina sitter och hackar om att det faktiskt inte heter kanal nummer 2 utan svt 2 och medan istället för medans. Stopp ett tag, det här är faktiskt min blogg och där bestämmer jag. Känner jag för att skriva fel får jag göra det, hon får sitta och skriva rätt på sin blogg istället. HA!

Nejmen förövrigt har vi spelat både risk och kort ikväll, risk gick åt helvete. Hasse vann igen. Skitspel. Kortspelet gick inte heller sådär överdrivet skitbra. Nu har Stina snott Hannes nalle Hugo och retat upp honom riktigt ordentligt, det hela slutade med torrgrin i ungefärligt 9 minuter. (Av Hannes alltså) Stina drabbades av total känsloköld och skrattade åt eländet. Det hjälpte inte, Stina är, i Hannes egna ord, en skitstina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0