Observation.

Hej. Satt just och läste igenom mitt förra inlägg och konstaterade att jag var väldigt trött när jag skrev det där. Jag var nämligen tvungen att rätta en hel del stavfel och väldigt skumma formuleringar. Just nu är jag inte direkt skitpigg heller. Lördagen har varit skön, vi bakade en fet pizza (två faktiskt) här hemma. Min blev fett med god: salami, fläskfilé, tomater, mozarella, röd lök, pesto och ost.

Förutom pizzabaket har vi bastat, kikat på film och ätit upp resterna av kladdkakan. (JA, jag vet, jag skulle aldrig mer peta på en kladdkaka sa jag igår. Men det visste ju jag med att jag inte skulle kunna låta bli den idag...)

Nej nu är det natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0