Nöjd tjej

Hej bloggen, idag hände en oförskämt trevlig sak. Eller förresten, det hände ganska många trevliga saker, men det var liksom en av dom som jag syftade lite mer på. För att bygga upp stämningen lite/snacka mer i detalj/vara dryg så tänkte jag dra bakgrunden lite också för att få er att förstå hur trevlig den här saken verkligen var!

Jag hade packat prylar hela förmiddagen, försökt vända tillbaka dygnet kvällen före (gick väl sådär kan jag säga, jag vaknade tjugo i tio och kände mig överkörd) och helt allmänt planerat för avfärd mot staden eftersom skolan börjar imorgon. Just då och där, fick jag ett sms (sos som min kära morfar gärna uttrycker det) av ingen mindre än min mentor som beklagar sig över att vi har komp-ledigt imorgon och att vi istället får ses på torsdag.

Ja summa sumarum, jullovet blev just lite längre. Jag har varit ledig så länge så jag kommer inte minnas namnet på alla klasskamrater eller ens hitta tillbaka till mitt skåp. Men snacka om fett att bara ha två dagar kvar till helg!

Kommentarer
Postat av: mamman

men hittar du hem hit då? det var ju en evighet sen du var här?! ses i morgon :o)

2011-01-11 @ 23:14:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0