Jesus i mitt akvarium!

Jag är ytterst förvånad över hemmets nya upptäckt. Den nya messias är i mitt akvarium! I begynnelsen fanns en liten slamfisk som hette Ellen efter min kära vän, hon dog tyvärr (fisken alltså). Därför införskaffades en ny städpatrullerska, en s.k. ersättare.

Nu har Ellen II förökat sig! Frågorna är många. Har hon klonat sig? Har hon skaffat en hemlig älskare? (VEM i så fall? Och varför har hon inte sagt något till mig? Jag trodde vi stod varandra närmre än så...) Har hon adopterat? Jungfrufödsel? Detta är ett mystiskt fall.

Härmed ska Ellen II och Ellen III gå under namnen Maria och Jesus.

Amen.

Kommentarer
Postat av: ellen

det är väl pontus som vanligt...

2011-01-18 @ 14:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0