God afton

Kvällen blev fet precis som jag befarade. Bokstavligen faktiskt. Jag ska aldrig mer äta kladdkaka i hela mitt liv. (yeah right) Jag tror det kommer bli svårt att komma upp i samma mättfaktor igen faktiskt, det här måste vara något av ett rekord. Jag är liksom väldigt mätt nu. Om det var någon som missade det så vill jag påpeka att jag är mätt. Och förresten, sa jag att jag var mätt?

Annars då, jotack. Jag tror aldrig jag har varit på ett sådant flamsigt humör som jag var på ikväll. Därför var det väldans passande att mina två kumpaner även de hakade på. Jag tror inte jag tål omställning med sömn utan att drabbas av biverkningar. Jag blir dryg och oreglerlig, hrm.. oregereleig. Oregerlig? (crap ord) tills jag plötsligt däckar och blir ur tillfällig funktion. Ungefär så känner jag mig nu, ur tillfällig funktion alltså.

Tidigare ikväll dock, då jag var i ett litet sockerrus, kom vi in på KENT av någon anledning. Summan av kardemumman är att vi ska starta ett bättre band som ska heta KENNETH. Nu känner jag att jag snart kommer in i fasen då jag blir medvetslös, så det är lika bra jag tar och sover.

Goder natter.


Kommentarer
Postat av: ellen

ojoj, ska du verkligen berätta om våra bandplaner? stina kommer ana oråd......

2011-01-15 @ 13:12:19
Postat av: stina

du har helt rätt ellen, jag kände ett just ett uns av panik här!

2011-01-15 @ 17:12:36
URL: http://stinalofgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0