Det här är inte okej!

Hej hej, nu sitter jag här i soffan med datorn på magen och en dålig Connoryfilm påslagen och undrar lite trött om det slagit runt fullständigt i huvudet på mig? VARFÖR, sitter jag   f o r t f a r a n d e   med samma matteuppgift som jag suttit med i två dagar och hoppas på att jag helt mirakulöst ska lösa det? Jag har vänt och vridit på allt som kan vändas och vridas på. Jag har spenderat mer tid stirrandes i denna fullständigt intetsägande formelsamling än vad som kan godkännas som okej. Jag bör nog också lägga till att det dessutom är slutspurten på jullovet! Dessutom kan man ju fråga sig varför vi ska avsluta mattekursen med en rapport?! Vem skriver en rapport om matte? Jo jag, ja just det ja. Ett ord: Idioti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0