Cirkus Löfgren

Jag måste bara berätta om två roliga happenings där Stina har fått total hjärnsläpp och kläckt ur sig väldigt humoristiska saker. Den första grejen var igårkväll/natt när vi spelade kort här i stugan. Stina blandade ihop ruter och klöver och sa "röver" när hon menade spader.

Det andra IQ-befriade citatet var idag när vi kommer till backen efter en hel del strul med diverse pjäxkrångel och arga småpojkar (läs hannesar). Vi hade precis tagit oss ur bilen och Stina säger lite hånande "Pappa får jag fråga varför du inte har dina pjäxor på dig?" Varpå jag brister ut i apgarv för jag tror att drummel-Hasse själv glömt dem hemma och Bettan suckar och säger "Men vad tror du?!" 

Pjäxorna låg alltså i bakluckan för det är inte en sån jättebra idé att köra bil med pjäxor på. Men nog hade det varit roligt om dom hade legat kvar hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0