But hello 2

Nu har jag en uppdatering: Mamman har köpt en engelsk-intensivkurs-box på (håll i hatten) Lidl. Ja, nu sitter hon och repeterar Mrs. English herselfs alfabetesrabbel... Jag sitter här och undrar vart det började spåra, hur blev det såhär?

Ja, som ni säkert förstår har jag även fått agera bollplank i en dialog här mellan Tom och Joe. Jag var Joe, mamma var Tom. Det hela slutade med att mamma bröt ihop och höll på att skratta ihjäl sig och jag tog boken, jag menar man blev ju nyfiken. Hur skulle det gå för Tom egentligen, skulle han kunna följa med på det där partyt eller vad?

Det här kan aldrig vara bra.

Jag tror jag väljer att vara tyst ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0