Misslyckad

Idag har jag insett en sak, jag kommer misslyckas som student. Jag kommer inte att platsa i gänget. Jag tycker ju inte om ketchup! Eller tycker om och tycker om, jag skulle kunna sträcka mig till att jag faktiskt HATAR ketchup. Ketchup är värdelöst, nej till ketchup. Hur ska det gå? Alla vet ju att studentens favoritmat numero ett är pasta rouge (=makaroner och ketchup) Men hur gör man då om man som jag inte diggar själva rouget, det blir ju ganska torrt med bara makaroner...

Men jag menar, har man ketchup på något så dödar den smaken på allt! Det går ju att äta bajs bara man har ketchup på. Brutala ketchupjävel!

Kommentarer
Postat av: ellen

var inte lika ostudentisk som mig och köp en jävla parmesan för 80 spänn iallafall! det är nog mitt sämsta köp någonsin..

2011-02-16 @ 17:04:17
Postat av: jennie

ellen, det tvivlar jag inte en sekund på!

2011-02-17 @ 11:20:14
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/
Postat av: malin

eftersom jag räknar mig själv som student då jag bor hemifrån, kan jag säga att jag aaaaaldrig äter ketshup! inte min bror heller som faktiskt ÄR en student, och så att du vet: makaroner med grillkrydda är typ det bästa som finns!

2011-02-21 @ 20:42:49
URL: http://malinsoderqvist.blogg.se/
Postat av: jennie

taaack malin! du vet då hur man piggar upp en student i nöd du! ;)

2011-02-21 @ 21:01:56
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0