IQ

Hej bloggen, jag är hemma en vända för lunch och så hade jag tänkt mig att försöka göra en djupdykning i min mattebok. Just nu håller jag på att läsa matte E, idag har vi första provet. Gulp. Eftersom vi har hållit på med kursen i ungefär 2 veckor skulle jag säga att jag känner mig en aning oförberedd. Tur att man är rutinerad och utnyttjar tiden bra, eller nej. Det var ju jag som inte gjorde det, ja just det. I vilket fall som helst laddar jag med kaffe nu så jag åtminstone håller mig på bra humör och tror att det kommer lösa sig. Det är ju alltid en början, visst var det väl tanken som räknades ellerhur?

Kommentarer
Postat av: anniqa

ja, man ska aldrig underskatta en kopp gott kaffe!

2011-02-17 @ 22:35:30
URL: http://anniqa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0