Crap

HEJ.
Just nu har jag panik. Mitt företag Märkvärdigt har gått vidare i Söderhamns bästa affärsplans tävling! Det betyder att jag imorgon klockan halv 3 ska befinna mig på UFs högkvarter och stå till svars inför en 7 personers jury och göra en företagspresentation! Efter det ska jag bli intervjuad och detta mina damer och herrar resulterar i ångest i det värsta slaget. Jag vet inte vad jag ska säga och jag klarar inte av att göra en power point för så fort jag försöker åstadkomma något blir jag så nervös att jag måste gå och göra något annat en stund för att avleda mig själv...

Ja, det här märker ni ju själv att det inte kommer gå speciellt bra... Återkommer imorgon efter slakten om jag överlever.

P.S. De goda nyheterna är i alla fall att matteprovet gick vägen! D.S.

Kommentarer
Postat av: Stina

Det kommer gå galant, jag tror på dig! :)

2011-02-27 @ 13:12:28
Postat av: ellen

det där är ju a piece of cake för en brud som du! heja heja, du är bäst :D

2011-02-27 @ 15:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0