Rusk

Nu har man det bra. Vädret är ruggigt som den, men inte surminen här nej. Jag är nybastad och nyduschad och ligger i sängen med datorn på magen och myspyser.

Dagen har bestått av diverse kärringfasoner såsom fiskkok, (kan man verkligen stava något ord med två k:n på rad i det svenska språket? Förmodligen ska det nog vara bindestreck emellan i så fall, men vi hyllar det finska folket och skiter i det.) omplantering av mina stackars pelargoner och andra tantbestyr. Ska man verkligen erkänna sånt förresten? Well, nu är det ju försent ändå. HEJ JAG ÄR EN LITEN TANT MEN JAG ÄR STOLT ÖVER ATT VARA EN MOGEN KVINNA. Nej, okej det där var inte helt sant... Stolt är väl lite i överkant kanske, men jag skämms inte så mycket i alla fall. Nej nu, godkväll, bastun tog hårt på min förtidsskrumpna huvudknopp.

Kommentarer
Postat av: Anniqa

Du är en gullig tant i alla fall och väldigt slät i hyn för att bara den titeln:) tack för hjälpen i kväll igen, du är så bra att ha!

2010-09-26 @ 22:43:57
URL: http://anniqa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0