Otur i oturen

Idag är jag en snorkråka. Jag maskar från plugget. Synd att plugget dagen till ära då inte innehöll något plugg utan nästan bara roligheter. Idag är nämligen en av de skojsigare dagarna, vi teknister roar oss med nollning av årets ettor. Fint tajmat. Nej, jag tröstäter kladdkaka som blev helt misslyckad och försöker tänka på annat än äggkastning. Det blev mer som en chokladsås förresten. Chokladsås med ströbrödskanter och grädde. Det blir man rund och fin av, det känner jag på mig. Jag riktigt känner hur kakan direkt åker raka vägen till rumpan, lite som en magnet. Fomp! Inget jävla joll liksom, ska det va ska det va. Ska man fika ska man göra det ordentligt och då ska det innehålla både margarin, socker och riktig choklad! Tro mig, jag har försökt göra nyttigt fika i mina dagar, det smakar apa. Som ett exempel gjorde jag ett par nyttiga kakor i somras, havrekakor, de smakade gröt. Jag bjöd mina väninnor på dem och bad dem känna detta ytterst otilltalande fikabröd. De höll med, det var bara crap. Margarin och socker = gott.

Fast kladdig kan man ju lugnt påstå att den här kakan jag gjort nu är och det är ju en kladdkaka, alltså blev det inte ett misslyckat försök! Hurra, min framtid som Gordon är inte helt utrotningshotad!

Kommentarer
Postat av: Anniqa

Jag tycker synd om dej som är snorig men det är trevligt när du är hemma. Kladdkakan var god då och är fortfarande god. Välkommen hit på en bit lagomt till halv 8 hos mej i morgon :o)



Puss å kram från mamman

2010-09-19 @ 23:00:03
URL: http://anniqa.bloggagratis.se
Postat av: jennie

men tack kära du! :) puss och kram

2010-09-20 @ 18:13:17
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0