Dålig humor

Glädjen att kunna dela dålig humor med en likasinnad är något av det mest fantastiska som finns i vardagen, därför måste jag bara dela med mig av gårdagens msn konversation med min kära vän Ellen.

Hon hade pratat med sin vän (låt oss kalla henne Gun) på msn och läget var som så att Gun som tidigare varit i en relation med regelbundet sex nu sedan två månader tillbaka blivit singel. Ett icke uppskattat tillstånd kan man säga. Omställningen hade väl varit lite jobbig och nu började hon minst sagt bli desperat (läses DESPERAT!!!) eftersom hon inte fått sina behov tillfredsställda på påtok för länge sen såattsäga...

Men dock! Gun hade nu påbörjat en ny relation och killen i fråga skulle nu träffas hemma hos honom - själv - för första gången! Gun var ivrig iväg och skrev till Ellen: Wish me luck! Varpå Ellen, svarade med ett klockrent: I wish you fuck!

Där har vi den, så underbart som det kan bli! Ellen och jag, vi delar samma sinne för humor. (Eller så är det just det vi inte gör?!) Nåväl, lyckan som rusade genom min kropp efter det klockrena citatet gjorde min tisdagkväll. Tack Ellen!

Kommentarer
Postat av: ellen

pussspusspuss på vår urusla humor!

2010-09-02 @ 10:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0