Men vad nu?

Ja, det tänker ni nu. Varför ägnar denna hopplösa kvinna tid åt sin meningslöst försummade blogg? Ja, och då säger jag såhär: Verkar det som att jag har svar på allt?

Jag är inte längre sjuk, dock så har jag haft min första fylla kära vänner! Eller fylla och fylla, det var väl mer en debut av alkoholförtäring skulle man kunna säga. Fort gick det, jag har tidigare nämnt att jag gillar raka rör och sånt. Jag vet efter mitt 18-års firande med diverse vänner att jag inte behöver oroa mig för varken ölmage eller studentbekymmer i biverkan av champange/bubbligt vin. Det smakar nämligen röv gott folk. Jag fick i mig cirkus två klunkar av skiten och det enbart för att jag inte kunde förstå hur äckligt det var första gången.

Detta är pinsamt, under kvällens gång fick jag i mig, förutom ölen, några klunkar cider, champange och lite grogg. (Mina vänner är envetna små rackare!) På denna lilla skvätt fnittrade jag och blev lite yr i huvet. Fnittret var dock mest av skam för min icke utvecklade (eller ens existerande) alkohol-rensnings-kroppsfunktion. Eller som min andra hälft så vackert uttryckte det: Jag blev lite berusad. Min spontana kommentar till detta var: Herregud, är du 40 eller?

Stina du är söt, även fast du behöver utveckla ditt ordförråd en aning. Hör med Ellen, hon kan ha kurs!

Kommentarer
Postat av: Stina

haha jennie, jag är inte 40. jag är 80!

2010-11-01 @ 12:00:12
Postat av: jennie

sant sant...

2010-11-01 @ 13:33:55
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0