Mission impossible

Jag känner mig nöjd med mina prestationer idag. Jag har tagit tag i mitt liv. Jag har rett ut en del magsårsframkallande saker angående mitt UF företag. Dessutom har jag lyckats klämma in en välbehövd fikapratstund med en god vän. Allt detta plus en hel skoldag under en och samma dag! Jag måste säga att jag är en livlig rackare.

Det har varit en hel del frågetecken i företaget som jag inte kunnat lösa på senare tid, jag har med andra ord failat hårt som VD. Tragiken är stor eftersom min sekreterare inte heller haft svar på de frågor jag har våndats med. Detta kan bottna i att det är jag som är sekreteraren också. Inte heller kassören eller min produktansvarige kunde hjälpa mig, jag tror ni förstår vad jag menar nu...

Men, not anymore kära befolkning! Även fast jag ringt runt och jagat halva släktskapet så har jag nu putsmaterial på ingång. Tur man har stor släkt runt halva landet så man slipper betala frakter. På lördag är det nämligen öppet hus på skolan, där förväntas det att jag ska ha en monter med mitt företag presenterat. Spännande, var min första tanke. Jag har inte ens lyckats få fram en produkt. Men nu jävlar, nu ska det ske. Jag har jag eld i baken. Jag jobbar som bäst under press, jag och min vän Tom Cruise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0