Jag ska aldrig bli en surtant

Jag har ju råkat ut för arga personers vrede lite på sista tiden. Det är högst besynnerligt eftersom jag alltid har varit helt oskyldig. Dessutom tar jag åt mig och blir ledsen fast jag inte alls borde. De arga personerna jag pratar om har varit övervägande elaka tanter. Jag vet inte vad det blir med tanter när de åldras, vissa blir jättetjocka och gosiga. Riktiga mormor- och farmorstanter. Andra däremot, blir griniga typer som gillar att skälla.

Jag medger på fullaste allvar att jag är en s.k. förtidstant. OBS! Misstolka nu inte detta, jag är en gladtant. Tanteriet är trevligt, jag trivs med att vara som en liten pensionär. Jag dricker t.ex. te i stort sett varje kväll och missar aldrig ett avsnitt av Halv åtta hos mig eftersom jag nästan skrattar på mig så fort Helge Skoog öppnar käften.

På lördag ska jag på kärringafton hos min tantkompis Ellen. Vi ska äta chévrèsnittar och snacka skit. Jag tror inte jag borde berätta det här...

Kommentarer
Postat av: Ellen

jävla skit att inte bingolotto går på lördagar!!

2010-11-18 @ 23:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0