Bonjour.


  


Yes, såhär pigg var jag och min vän Johanna efter flygresan i måndags. Fullt ös medvetslös, ellerhur? Den här veckan har jag och min klass varit på ett äventyr i Paris.

Jag har hunnit med att bli klämd i en tunnelbanedörr inte mindre än två gånger under en och samma dag och dessutom tappat plånboken på samma plats. Ingen bra idé kan man väl sammanfatta det som.

Mynten for åt alla håll och jag såg framför mig galna parisare som  desperat kastade sig över marken och mina stackars surt förvärvade euros. Det hände tackom och lovom inte. De som attackerade pengarna var mina klassmedlemmar och någon millisekund senare var de åter i tryggt (?) förvar i min plånkis.

Tja, fler bilder och reshistorier kommer mycket troligtvis inom kort!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0