Laddar

Laddar för fullt inför helgens äventyr! Jag ska tillsammans med min väninna Stina L. och min väninna Ellen A. på en liten weekend trip till huvudstaden. Det kan gå lite hur som helst det här känner jag. Hoppas någon av mina väninnor har någorlunda pejling på hur saker ter sig och går till i den där staden för jag har då inte en susning. Spännande, minst sagt. Äh, bara man ger intrycket av att ha allt under kontroll brukar man kunna lura de flesta - jag menar, vem märker om jag går åt fel håll så länge jag har coola solbrillor och klampar på med de långa bestämdkliven?

Här laddas det för fullt som sagt, har klämt i mig en redig varm macka för den intresserade. Någon gång imorgon kväll kommer vi fram (förhoppningsvis) sen blir det shopping och strosning runt på uteserveringar för allt vad brallorna håller för hela helgen. Alt. strumpbyxorna, eller kanske leggings. Hm, det här med packningen är ett stort problem för mig. Kan omöjligt bestämma mig för vad det är man tar med sig när man åker på en weekend trip till huvudstaden egentligen? Jobbigt läge, jag hoppas jag inte packar helfel och kommer ner med skidutrustning eller något annat opassande. Det kan bli pinsamt. Nej, vet ni vad, jag borde lägga mig istället för att prata ovesäntligheter.

Jag säger godnatt. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har också packningspanik! jag räknar stenhårt med att både du och stina tar med sig en räddare i nöden-tröja åt mig, för mina packningar brukat i 9.5 fall av 10 gå åt helvete!

2010-05-07 @ 00:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0