Farväl kära värld

Jag har en svag aningen växande känsla av oro i min mage. Läget är inte stabilt, läget är jävligt ostabilt faktiskt, eller kanske instabilt? Vad vet jag, jag är ingen svenskalärare. Åter till problemet; vad kan vara värre än att ha en galen irakier efter sig? Möjligen två galna irakier? Just det. Där har vi alltså min situation, och därav den växande känslan av oro som nu infinner sig i min mage. Jag har under dagen fått inte mindre än fem samtal från två okända nummer, båda ringda från irak. Jag känner ingen i irak som kan vara snacksugen, alltså måste al qaida vara ute efter mig. Det är ute med mig. Jag är körd.

Kommentarer
Postat av: ellen

brushan fixar, du behöver inte vara orolig mannen. jag har kontakter, capish?

2010-03-14 @ 01:22:38
Postat av: jennie

ey brushan, du fixa fort va. dom kan va här närsomhelst faen mannen!

2010-03-14 @ 07:46:34
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/
Postat av: ellen

det är fixat jao...

2010-03-14 @ 11:48:37
Postat av: jennie

woalla tack!

2010-03-14 @ 13:17:43
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0