Glass och ballonger

Fysikeländet hör mitt förflutna till och sportis hägrar nästa vecka. Hurra, jag ska till fjällen nästa vecka (!) Bilen startade imorse. Kanske förstod han mitt skrothot ändå? Halv åtta hos mig med helge skoog visas traditionsenligt på tv och mamma steker falaflar och kokar bulgur för fulla muggar. Jag sitter nysprungen, nyäten och myser åt helge, min framtida man. Nyduschad med världens mest otroliga frill sitter jag här under filten och stinker (fortfarande) vitlök av middagens tillbehörande tzatsiki. Jag kommer förmodligen stinka imorgon och nästa dag också, minst! Jag dricker kaffe och te. Stinker lite till. Nu tänker ni: herregud kom till saken kvinna! SÅ, vad jag försöker säga genom allt detta totalt meningslösa surr är: jag trivs. punkt.


Kommentarer
Postat av: Madelene Söderqvist

Bra att du trivs, det gör jag med! Älskar helge, han är så rolig. ;) Nu blir det sveriges värsta bilförare! Kram

2010-03-04 @ 20:18:47
URL: http://madelenesoderqvist.blogspot.com
Postat av: jennie

Helge kan vara världens roligaste man (; Härligt! Kram

2010-03-05 @ 07:44:39
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0