Spekulationer

Alltså, den stora frågan är inte längre vad som är meningen med livet eller vad kom först, hönan eller ägget? Nej, o nej. Sånt trams är irrelevant i jämförelse med min lilla tisdagsfundration: Hur mycket snor kan det finnas i ett huvud? Jag är braksnorig, snyter mig var fjärde sekund och ändå lyckas jag snyta så det nästan blir lite tungt i näven. Börjar bli lite orolig, tänk om jag snyter ut något som ska vara kvar där inne? Jag hostar, fräser nyser och snyter, kanske beror huvudvärken på den envisa förkylningen som just drabbat min arma kropp. Tog en titt ner i sopkorgen när jag passerade köket för en stund sen och hoppade nästan till av förundran. Jag måste ha fräst upp en hel torkyrulle idag. Jag skippar härmed bilmeksplanen och satsar på en framtid som regerande snorkonung istället.

Kommentarer
Postat av: ellen

det är skönt för båda oss att veta, att just i denna stund sitter vi i samma båt min vän.

2010-03-30 @ 18:33:14
Postat av: jennie

det gör snorbekymret lite mer lättsmält ja!

2010-03-30 @ 20:55:10
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0