Frukta ej!

Kära ni, alt. någon eller varför inte värld? Nu är jag åter i hemmet igen. Eller nej förresten, befinner mig för momentet hemma hos min kära (inte hemma hos min empis, nej det vore konstigt? En annan käring. Notera: inte kärring, hu så fruktansvärt surrig jag är. Jag är hemma hos stina, för att vara rakt på sak! Jag gillar raka rör. Tro det eller ej.)

Som en snabb resumé av veckan under tiden stina duschar skulle jag vilja säga att veckan varit ytterst trevlig. Kunde möjligen varit aningen ytterst trevligare om vädret varit aningen mindre blåsigt och aningen mer soligt. Å andra sidan är jag väldigt glad att klantiga jag klarade en hel fjällsemester utan frakturer. Det trodde jag inte när jag inledde första skidturen (eller kanske skidoturen?) med ett dyk i en snödriva. Så sammanfattningen kan sammanfattas som så att jag är nöjd!

Nu väntar kusin mindre, kusin större och morbror störst på att jag ska svinga ett bowlingklot på wii. Bäst jag börjar stretcha mina vinnarbiceps. (harkel harkel...)

Hörs, hej!


Kommentarer
Postat av: ellen

strecha på! jag hejar på dig girlfriend! mmmhm! (provar på en ny provocerande stil som en blattebrud)

2010-03-13 @ 17:55:47
Postat av: jennie

ellen din nya stil hjälpte tyvärr inte... kom råsist -.-

2010-03-13 @ 22:54:51
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh det låter ju som att du har haft det super :) Hur ska jag klara en vecka till utan att se dig ;) Men på fredag ses vi, skoj skoj! Ha det gött.

2010-03-14 @ 14:29:21
URL: http://lisasigrid.blogspot.com
Postat av: jennie

Hur ska jag klara mig utan dig är väl snarare frågan? På fredag, då du Lisa ;) Hadegött!

2010-03-14 @ 14:43:35
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0