Ett mindre glädjande besked

Flänger som alltid innan jag ska åka någonstans runt runt i huset, älgar liksom hit och dit utan att riktigt få något gjort. Det kallas packa. Imorgon klockan 08.00 prick (!) då står familjen Löfgren redo på går'n och sen bär det av! Mellokryss ska såklart lösas på färden (HAHA) och fin matsäck beståendes av körvmackor ska förtäras har jag hört skvallrats om. Kommer bli hur mysigt som helst! Årets fjällenskiva är kirrad så den kommer dunkas dygnet runt och alla låtar finns inom kort snart även på min kära empis, min kära empis som höll på att bli kvarglömd hemma (!)

Under dagens hemfärd var jag inte världens populäraste systerdotter. Jag var en krångelunge som kom på efter ca 1,5-2 mil att jag faktiskt glömt det käraste jag äger kvar hemma. Det var dumt. Det var otroligt dumt. Det dummaste av allt var att jag inte kunde knipa käft utan utbrast ett stort NEJ! när jag insåg min dumhet. Det resulterade i att morbror hasse genast gjorde en u-sväng medans jag satt och mest hade ångest över att vara en krångelunge. Ibland är det ångestfyllt att ha en otroligt snäll morbror. Konstigt hur det är, men nu är glädjen återställd för nu har jag återförenats med min kära!

Nejmen så jag surrar igen, här kan jag inte sitta och spilla tid. Jag måste ju älga runt lite till innan det blir dags för att hålla tummarna för willy!

over n' out 


Kommentarer
Postat av: ellen

jennie, jag må ju säga att jag ser dig klart och tydligt framför mig hur du lunkar och älgar runt i huset och jag dör av skratt här för mig själv. men nu till det viktigaste; vad fan kan det ha varit du glömde hemma som fick hasse att vända tvärt?

2010-03-06 @ 00:53:19
Postat av: Lisa

Älg älg på dig! Ha det så bäst nu i fjällerna :) Vi ses när jag fyller år ;) Puss

2010-03-06 @ 17:23:10
URL: http://lisasigrid.blogspot.com
Postat av: Jennie

jadu ellen, min käraste ägodel ipoden med musik laddad för den fem timmar långa bilturen x2! Notera dock att det var min kära morbrors initiativ att vända, själv satt jag och protesterade de första fem minutrarna innan jag insåg att det var totalt meningslöst. Dumma dumma dumma jennie!

2010-03-12 @ 22:06:16
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jennie!!!! Nu kan du hänga med på Ljungblahd!!! Konserten blev inställd så den är flyttad till påskafton :) Hur har ni haft det i fjällerna? Puss

2010-03-12 @ 23:32:37
URL: http://lisasigrid.blogspot.com
Postat av: Jennie

Men hurra! :D vad roligt!! fjällen var underbart, vi hade lite otur med vädret bara, så det gick inte att åka i backen varje dag, men jag är inte bitter för det :) det är alltid så mysigt att vara i fjällen! Puss!

2010-03-13 @ 11:17:48
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0