Stolt mamma

Nu ska jag göra den officiella knalledebuten, jag ska göra min knallemamma stolt som tuppen! Imorgon ska jag sälja hemkok åt min mor på Stall Stråtjära där det är öppen gård. Eller stopp ett tag det är ju faktiskt idag, måndag alltså, ursäkta förvirringen jag tror jag är lite trött. Eftersom jag då ska arbeta åt min mor idag tänkte jag att det dessutom kunde vara spännande att testa en liten affärsidé som jag har och ställde mig och bakade mitt delikatessknäckebröd här på kvällningen. Jag har eftersom jag brås på min mor och blir lite lätt manisk (läs bara manisk och skit i lätt, lägg ev. till grovt istället) självklart även gjort riktigt ordentliga etiketter med klister och allt på som jag är riktigt mallig över.

Nu hoppas jag att folk hittar dit idag och handlar hemkokat och nybakt, nyttigt, kryddigt delikatessknäcke med linfrön och smaker av bl.a. Fänkål, Kummin och Anis! Sug på den alt. knapra!

Stall Stråtjära idag, måndag den 19 Juli klockan 10-16 kom och köööp!


Kommentarer
Postat av: anniqa

Ja jag är jättestolt över dej!!! Hoppas det går bra och att dan går fort :o)

2010-07-19 @ 00:45:37
URL: http://anniqa.bloggagratis.se
Postat av: Lisa

Du hur går det med min schweizerostsmak till läppbalsamet? ;)

2010-07-19 @ 01:27:26
URL: http://lisasigrid.blogspot.com
Postat av: jennie

Ja Lisa, jag ska försöker med övertalningsförsöken här så det ska vi nog kunna ordna!

2010-07-19 @ 17:51:11
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0