Nej men vad i...!

Jag gillar som sagt gubben Ernst väldigt mycket, det är en mysgubbe av rang! Kanske den mest mysiga människan jag vet, tätt följd utav Lasse Berghagen, han är också högt upp på listan. Ernst är pysslig, jag känner att det kliar i fingrarna, han har alltid väldigt trevliga saker för sig den där karln. Dessutom är han inte bara pysselfarbror, han är även inredare, trädgårdsmästare, snickare och kock! Det är verkligen mycket Ernst för pengarna tv4 bjuder på!

Så, nu blev jag plötsligen, som min kära fars kusin skulle sagt, väldigt inspirerad här! Jag vill också kände jag liksom. Så nu, i detta nu faktiskt upptäckte jag att jag och Ernst är kusligt lika, vi måste vara släkt på något vis, alternativt har jag blivit hjärntvättad av en timmes Ernst-non-stop. Jag upptäcker nu att det jag sysselsatt mig med sen programmet tog slut är att måla min tidsskriftsamlare i en glad vit kulör, ser också nu att mina naglar även dom: vita (!) F u c k   n o !

Jag ska bannemej starta ett eget program, Sommar med Jennie! Eller varför inte Sommar med Jernst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0