Morgonhurt

Men godmorgon, vaknade i en ovanligt obehaglig position. Jag hade liksom skruvat till hela mig på något konstigt vis, dessutom var det dregel på hela kudden och jag kände mig väl sådär måttligt pigg. Håret stod på ända och mina ögon var helt igenklibbade. Klockan var ju faktiskt ändå bara lite över 8. Stina och jag är rätt duktiga på att pladdra och gör det mer än gärna när vi ska sova av någon osmart anledning som jag inte kan komma på just nu...

Men, poängen är: Hur kan man vara morgontrött och surig när man sekunden efter man slagit upp ögonen hör Är du vaken? Sovit gott? av en onödigt hurtig bästis? Exakt, det är väldigt svårt.

Kommentarer
Postat av: lucke

nu kan du anmäla dig till dagens blogg hos mig om du vill :)

2010-07-27 @ 08:55:07
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: stina

hihi, tack än en gång kära du! :) <3

2010-07-27 @ 10:45:18
URL: http://stinalofgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0