En prikär situation

Jag hatar känslan när man tror man känner någon, men så visar det sig att personen inte alls är som man trodde och man blir jättebesviken/arg/generad/ledsen. Ungefär så kände jag mig igår när jag efter ett dopp i sjön skulle plocka jordgubbar i vårat land. För att nå de små rackarna är man tvungen att krypa in under nätet som vi har för att inte kråkorna ska få det allt för roligt.

Jag är rätt tjenis med grannarna som är hemma över sommaren och de har så precis ansat häcken ganska så rejält. Nu ser man igenom och vädret är ju fint så alla är ute. DÅ, hör jag förargligt knäpp och plaff så ligger min bikiniöverdel i jordgubbslandet! Nedrans så genant, såg någon? Jag måste sett ut som en dåre. Fy vad jag känner mig besviken, generad och bortgjord. Jävla perversa nät, jag trodde vi var kompisar?!

Kommentarer
Postat av: anniqa

HAHA!!! Rune som bodde i det huset förr, när vi köpte kåken kom och babblade med mej när jag rensade detta jordgubbsland iförd endast min vita bikini. Med tanke på min klädsel och värmen tjatade han med mej till deras vik för att visa hur bra det gick att bada där. Själv stod han på land för han var nyopererad el nåt och jag kände mej tvingad att bada. Kallt som satan var det men han gav sej liksom inte. Till sist dök jag i och DÅ kom jag på det. Denna bikini funkade inte i kombination med väta. Den blev PINSAMT genomskinlig och jag stannade i det iskalla vattnet fan så mycket längre än jag ville. Till sist kröp jag upp och sprang hem i princip näck. Rune frågade mej aldrig mer om jag ville bada.

2010-07-11 @ 18:15:33
URL: http://anniqa.bloggagratis.se
Postat av: jennie

Haha, det där jordgubbslandet bringar otur för flera generationer alltså, vad har vi gjort?

2010-07-11 @ 18:38:46
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0