En liten sumering för den intresserade

Hej och hå, jag har jobbat med modern idag igen. Det är minst sagt slitigt, herregud vad vi håller på! Nu ligger jag som en blöt fläck i sängen och väntar på middag av pappa. Det är väl det minsta en arbetare kan kräva, mat på bordet.

De senaste dagarna har annars varit väldigt trevliga, pappa och jag åkte ut till stugan och hälsade på släkten. Jag ska åka ut dit "på riktigt" nästa vecka hade jag tänkt, just nu har jag inte riktigt tid, även fast jag gärna hade stannat kvar. Det blev även en visit hem till min kära Ellen och där spenderade vi kvalitetstid på kvällskröken med att promenera, prata, titta på film och spela spel. Hur mysigt som helst!

Igår var jag till Gävle med Ellen, Stina och Lisa och gjorde stan. (Okej, jag köpte ett par örhängen och mat) Sen åt vi middag och kikade på sommarkvällen med bl.a. Darin och Alice. Det var mysigt som 17!

Imorgon kära vänner bär det av till Åland! Jag ska åka ålandsbåt med släktbandet för morfar har fyllt år. Det blir skoj, jag har aldrig gjort det förr. Jag slänger upp lite bilder, varsågoda!


Ute på hällarna vid stugan med pappa, faster och Micke

Från kvällspromenaden med Ellen och Stina
  
Lisa i bilen påväg till Gävle

Stina var glad, för hon skulle få se sin Dar(l)in(g)
Ellen var glad för sin goda laxsallad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0