Men hej

Jag måste ju säga att bloggen har blivit försummad ett bra tag nu, för nej, jag blev faktiskt inte kvar på Gotland i augusti även fast jag inte skulle haft något emot det. Jag skulle inte haft något alls emot det vid närmare eftertanke.

För övrigt hade vi nationellt prov i matte C idag, jag hatar nationellt prov i matte C. (Hata är ett starkt ord, jag vet, men det är just därför det passar så bra in i detta sammanhang). Fyra timmar gnuggning av geniknölarna gjorde mig klart grinig. Alldeles med tanke på att det inte gick speciellt lysande. Paniken steg och svetten lackade, visst låter det mysigt? Jag överdriver kanske lite, men det blir ju lite mer läsvärde på det viset. Vad gör man inte liksom?

Hupp, nu måste jag lägga av med plickandet, Willys vickande dansstjärt hänger på mina tummar. (Hm, det där lät inte alls lika fel i mitt huvud)

Kommentarer
Postat av: anniqa

Hahaha... jamen du höll ju tummarna bra och jag tror att du klarade dej bra på det där jävla provet. Nåt som känns mindre kul just nu är att du har med det sista kaffet hem till din far och att jag glömde köpa nytt. Hoppas att det smakade bra där på provet i alla fall :o)

2010-02-12 @ 23:09:54
URL: http://anniqa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0