Lördagsmyyys

Som jag längtar till kvällen! Det är lördag och det innebär mello. Mello är något av det bästa jag vet. Veckans höjdpunkt! Kvällen till ära ska Stina och jag slänga ihop en trevlig meny att bjuda våra päron på (dock inte alla mina, bara ett och ett halvt inkl. en gullig liten mormor) Veckans planering av menyn har väl minst sagt gått trögt eftersom beslutsångest har drabbat våra redan pluggskadade små huvuden. (Stinas huvud är dock ganska stort) Slutsatsen var att det i alla fall inte var någon bra kombo. Nåja, igårkväll kunde ett beslut fattas, så nu ska jag bege mig till Stinas place för lite förberedelser och matlagning. För att reda ut eventuella oklarheter, statistik ska SJÄLVKLART föras under kvällens mello.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0