Lite övrig dramatik

Panik råder i mitt huvud. Läxor hit, läxor dit. Vår ivrige mattelärare tyckte att starten av matte D inte kunde vänta till utsatt datum och drog igång den två veckor för tidigt. Nationellt prov i fysik A nästa tisdag. Oj jo just det, borde fylla i min ansökan till Ahlquistska stipendiet också, hoppsan, sista ansökningsdag imorgon (!) Sen ska jag visst hålla ett tal om chiffer och hemliga meddelanden på torsdagens svenskalektion också, intressant, jag undrar vad det kan betyda? Nej det här kändes plötsligt lite jobbigt. Jag säger godafton.

Kommentarer
Postat av: ellen

kämpa på babygirl! you can do it!

2010-02-24 @ 12:41:49
Postat av: Lisa

Men något som är bra är att vi kommer vara i Zürich samtidigt :) KRAMAR

2010-02-25 @ 09:13:34
URL: http://lisasigrid.blogspot.com
Postat av: jennie

JA! :D Om jag kommer med vill säga... ;) KRAMAR

2010-02-25 @ 14:16:27
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0