Ring (klocka) ring!

Men hörninini, nu är det ju faktiskt alldeles straxens den sista dagen på året! Hejdå 2010 och hejsan 2011!
Men hvad fanden!? Vad fort det har gått! Shit vad oväntat att jag sitter och ojar mig över att tiden springer iväg... Vad är jag egentligen, 40?

Imorgonbitti/imorgonlunch/imorgoneftermiddag/imorgonkväll ska jag, min mor och min wannabeepappa upp i fjällvärlden. Mina rika släktingar har ju för fanken blivit med fjällstuga och vi i mammafamiljen (a.k.a. parasiterna) tar mer än gärna tillfället i akt att fira nyår på detta ytterst trevliga vis.

Men då har det uppstått ett problem; min mor föreslog att jag skulle komma in till staden ikväll och ta med all packning + bryta mig in hos mina rika släktingar som glömt halva packningen hemma och så vidare... Men, där sa jag ett bestämt (peter skulle ha varit stolt) stopp ett tag. Och därmed får jag nu dessvärre inte tag på tanten. Hon har såattsäga klippt av alla band, jag tror hon har blockat mig, eller så kör hon helt enkelt på ignorera. Hursomhaver måste jag säga ytterst spännande det här, hoppas hoppas jag får följa med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0