God afton

Min kusin och jag delar samma problem, vi är lite föråldrade då det gäller nymodig teknik. Det här med touchskärmar på exempelvis telefoner kan vi inte med. Som vanligt har min telefon ballat ur och är inne på lagning för fyrtioelfte gången. Av eget val tog jag pappas gammel-ericsson istället för mammas ny-ericsson. Varför, undras det säkert. Jo, den nya jäveln har ju en pekskärm och jag kan inte med den. Så pinsamt är det. Som en liten tröst gladde jag mig åt att min kusin som även han är nybliven ägare av den fördömda nytekniken inte gillar utvecklingen. Denna hälsning fick jag via sms, eller sos som min kära morfar väljer att kalla det:

"... har fått ny telefon i julklapp, är lite svår att skriva på. Hälsa nice, anna och radhus så mycket!"

Jag hälsade till nove, anna och rasmus för jag tror det var det han menade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0