WED?!

Jag förstår att nyfikenheten över gårdagskvällen gör er helt galna där ute. Och jag kan därför säga det att brödet blev lyckat, vansinnigt gott om jag får säga det själv faktiskt. Filmen däremot var en fet miss. Den var helrutten faktiskt.

Idag har jag varit duktig och målat lite fönster och foder i mitt numera Ernst-vita rum. Det artar sig måste jag säga, snart är allt vitt. Jag har fått lite dille på vitt, tycker liksom att allt blir ljust och härligt. Därför kladdar jag färg på nästan allt jag ser, inklusive mig faktiskt. Dock så håller mitt rum på att inta skepnaden psykcell. Väggar och tak är samma vita färg, mina garderober är vita och den enda möbeln jag för tillfället har är min nya stora underbara säng (som förövrigt inte har någon gavel än). Så ja, det är en aning kalt inne hos mig just nu.

Jag hade väl en plan om att måla klart någon gång i framtiden så jag kan ta tillbaka mina möbler och göra det lite hemtrevligt, men ju mer jag målar desto fler saker ser jag som behöver målas om! Finns det ett namn på mitt beteende eller är jag den första av mitt slag? WED kanske? White Ernst Disease?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0