Världens bästa pappa

Min pappa är nog världens bästa, idag gjorde vi oss en tripp ner till Valbo för att köpa en ny säng till mig. Att gå på IKEA är väl för trevligt, vi spenderade riktig far-och-dotter-kvalitetstid och åt god lunch bestående av lax inne hos herr Kamprad och hade kafferep och hela baletten. Jag har även inhandlat nya gardiner och gjort lite kap till Kreta på fredag. Rea är en bra grej! Byxdress, kortbrallor och klänning under 250 kronor, det är ju så man blir rörd nästan. På hemvägen gjorde vi kaffe-och-smörgås-paus på Statoil och nu bär det av till stugan för min del. Jag har precis packat om och pappa lagar mat åt mig och har sagt att han tänker skruva ihop min säng när jag är borta. Nu vill jag ju sova hemma inatt, men ändå vill jag passa på att vara ute i stugan när det väl är sommar.

Ja, det är världens bästa pappa jag har. Ingen tvekan om saken. 


Kommentarer
Postat av: jennie

jamen det har du allt!

2010-08-03 @ 03:03:33
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/
Postat av: den riktiga jennie

Men mamma, sluta skriva mitt namn, detta är förvirrande!

2010-08-04 @ 15:12:50
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0