Protest!

I brist på annat att glo på till kvällsfikat tvingades jag se på när inspector Barnaby löser mord i den dödsförgätna hålan Midsomer. Mannen är knivskarp måste jag medge, det måste bero på att han hela tiden spatserar runt och iakktar allt med onda ögat. Tur att han även pratar med sig själv så vi får med lite torr engelsk humor i detta dystra program. Jag kan ju säga att vore jag så slug som herr B nu tycker sig vara så skulle jag flytta, ögenaböj!

Om inte för rädslan att bli ihjälmördad så för ensamhetens skull. Jag menar, det borde väl ta slut på folk att mörda ihjäl där snart? Hur många avsnitt finns det inte? Och hur många mördare? Sen kan man ju fundera på vad det är för folk som bor i Midsomer också, de måste ju vara övervägande jävligt trista typer blandat med övernaturligt många av den rastlösa sorten. Kul ställe. Jag säger dra därifrån medans du kan Barnaby!


Kommentarer
Postat av: anniqa

haha, erkänn att du också tycker att det är trivsamt på nåt sätt med den där typen av deckare. det är liksom så gemytligt. ingen deppar ihop för att folk dör som flugor och det är alltid lika kul att gissa vem som är boven. Nästa vecka tar vi ett avsnitt till :o)

2010-08-18 @ 23:19:17
URL: http://anniqa.bloggagratis.se
Postat av: jennie

ja okej då jag ger mig. det är faktiskt underhållande!

2010-08-19 @ 22:12:11
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0