Uppföljning av kleptomanbekymret

Pappa har ringt polisen och försäkringsbolag idag. 1500 :- i självförsvar eller vad det hette (kan ha varit självrisk också?) och halva priset av vad en likvärdig cykel skulle ha kostat idag får jag ut. Jaha? Det var ju klart luddigt. Exakt hur mycket är det då? Vavava? Jag vill ha tillbaka min 6000 :- cykel om det går tack och är det inte möjligt vill jag åtminstone ha pengarna jag köpte den för tillbaka!

Jag menar, jag ser mig själv som en ganska vänlig själ så nog kan jag utstå kleptomaniska tjuvar och usla bedragare, bara jag får tillbaka grejerna sen! (Alt. pengar som täcker missödet) Vad i helvete har jag annars försäkringen för? Rackarns förargelse.

(Ursäkta språket i de senaste inläggen, jag ska skärpa till mig bara jag lugnat ner mig lite... Lovar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0