Slutsumering

Nu är det bara sista slutspurten av sommarlovet kvar och jag sitter hemma hos mamma i soffan och ska spendera den med att titta på film och mysa. Lite mor och dotter-tid sådär, det kan behövas för det var ett bra tag sen sist nu. Jag tycker jag har flängt en del, det brukar bli så när det blir sommar. Men den här sommaren har varit bra, jag har hunnit med mycket men ändå vilat upp mig på något konstigt sätt? Nu ser jag fram emot att ta tag i studierna och beta av sista året! Det ska bli riktigt kul!

Idag var jag i Gävle med Stina och Ellen och där gjorde jag en del kap. Det känns bra i mitt snåla hjärta. Jag köpte jeans för under 200 spänn och nya sandaler på 70% rea för mitt presentkort. Toppen, nu slipper jag komma byxlös imorgon!

Vi tjejor lunchade på stan idag. Grekmaten i all ära alltså men här i Sverige är jag helt såld på Waynes "Favoriten" sallad med kräftor, avokado, fåroströra och vitlöksdressing med focaccia bröd! Mmm...

Nej nu ska jag fixa fika och koka te innan filmen börjar!

Sov gott kära befolkning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0