Skolstart

Och DÄR var första skoldagen slut - så även jag. Herregud, jag kom inte ihåg att skolan gjorde en såhär trött? Det måste bero på att det inte direkt var en mjukstart vi fick, 8-16 gick vi idag och lektioner efter schemat. Ingen maskning här inte! Mitt nya schema var inte skitkul. Jag kommer börja tidigt och sluta sent varje dag i princip, det är ingen idé att jag åker hem därifrån. Jag får ta med tandborsten till skåpet.

Det är mycket som händer nu eftersom det är sista året. Teknist-showen ska fixas och nollningen ska planeras. Dessutom måste klassen få tummen ur och göra ansökningen till Europa-resan klar också, vi har ungefär 8 dagar på oss att skriva den och vi har inte ens funderat på vart vi ska... Bra där!

Förutom det ska allt vanligt plugg göras, alla kurser och prov ska avslutas och betas av. Jag har en bröt nya att ta tag i. I år har jag dessutom valt utökad kurs med 100 poäng. Och jo förresten, jag har idag blivit 9400:- fattigare eftersom jag var och skrev in mig på körskolan! Så får jag någon fritid överhuvudtaget över inom den närmsta framtiden så kommer den gå åt till körkortsplugg, körlektioner och teorilektioner!

Hej och hå, nu sätter vi fart!

Kommentarer
Postat av: stina

och filmmys! :) <3

2010-08-19 @ 21:46:44
URL: http://stinalofgren.blogspot.com
Postat av: jennie

och ja, självklart filmmys!

2010-08-19 @ 21:55:57
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0