Glad igen

Datorer må krångla, vädret må vara ruttet och jag må vara ofräschare än någonsin för nu kan inget stoppa mitt soliga humör! Jag packar och målar och donar, på fredagmorgon klockan 7 lyfter planet mot Kreta! Dessutom har jag ny säng och nymålat rum, bara en del småpill kvar att pyssla till.

Jag ska sova premiärsnarket i min breda härliga 120's sultan och jag kan inte beskriva hur skönt det ska bli efter två nätter ute i humpstugan. Min säng där ute har en fin kombination av att vara stenhård och luta något vansinnigt, därför sover man inte sin skönhetssömn där ute om jag säger så. Det spelar ingen roll hur man lägger sig på kvällen så vaknar man alltid med ansiktet intryckt mot väggen med ena sidan domnad. Det är otroligt vad fuktigt det är också! Man blir klibbig och äcklig som bara den, dessutom luktar man hump bara man öppnar dörren in till stugan. (fiskar-farbrorn som bodde där innan vi kallades för humpen, alt. hömpen om man ska uttala det korrekt, och han var förmodligen inte en fräsch kille...)

Ja, alltså, det ska bli underbart att få sova i min säng inatt. Dessutom packar jag som sagt för Kreta, som inte heller känns helt fel nu såhär när vädret börjar svika. Ofräsch är jag heller inte längre, jag har duschat och luktar gott igen, jag luktar i alla fall inte hump. Nu ska jag titta på en film och mysa i soffan, jag tror jag tänker fira med en damsugare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0