Ett kärt återseende inbokat

Fick just ett väldigt uppskattat sms av Bettan, min "moster". (Ja, alltså min morbrors fjälla...)

Första helgen i oktober blir det Tällberg, kul va?

Hur härligt som helst, jag älskar stället. Vi brukar åka till samma hotell varje år och det är så underbart, Stina och jag blir alltid helt lyriska, förra året bestämde vi att vi ska "slå oss ner" i Tällberg när vi skaffat familj, gjort karriär och allt det där. Då ska vi bo på en redig dalagård med småstugor på tomten och bli riktiga bullmorsor. Jag längtar redan måste jag erkänna!

Stina och jag i Tällberg förra året, vi hade eget rum och var på hotellet samtidigt som det var må-bra-weekend. Vi tränade boxersize, pilates, dansaerobics, simmade i poolen och powerwalkade ute i fina Tällberg. Sen var vi lagomt möra och gick och åt världens smaskigaste mat! Som jag längtar till årets omgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0