Carbonara a la Hans

Nu är jag hemma igen efter en hellyckad kväll hemma hos min andra familj, Stinas crib alltså. Blev lite brådis när jag  en timme tidigare fick samtal från min kära kusin att hennes far fattat fel och att maten i princip stod på bordet. Carbonaran blev utbytt mot korv och makaroner, men inte surade jag för det. Jag är inte så svår att impa på!

Stina och jag bakade en blåbärspaj av färska blåbär, plockade dagen till ära faktiskt! Den blev lyckad och filmen var lika bra den här gången med! Imorgon bär det av till Gävle och då ska Ellen med, det kommer bli mysigt! En bra avslutning på sommarlovet, på onsdag börjar hell.

Nejdå, jag bara skojar! Det ska faktiskt bli kul att träffa alla igen! Oj vad löjligt positivt och fjantigt det här inlägget blev känner jag nu när jag korrekturläste lite snabbt. DÖD. Så, nu känner jag mig hård igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0