Bondlurk, läbbiga skurk, ynkliga parasit!

Nu är livet ingen lek längre. För tillfället liknar allt ankskit. Jag är arg, sur, irriterad och tvär. Någon okamratlig skithög har snott min cykel! Det är ju förjävligt. Har folk varken heder eller samvete i dessa tider?! Ska man vara tvungen att låsa in allt man äger bara för att det inte går att lita på folk? Uh, vad trött jag blir. Det jävligaste är att jag faktiskt brukar vara pedantiskt nogrann med att låsa cykellåset och rulla in den i uthuset och låsa om mig efter varje gång jag använt den. Det är nämligen en ganska dyr cykel jag har och vi har dessutom haft inbrott flera gånger förr. Men just den här gången hade jag ställt den utanför köksfönstret (!) och då var det såklart klippt. FAN.

Jag skulle vilja dela med mig av en sång som får förklara mina känslor för den hjärtlösa parasit som tagit min cykel, varsågoda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0