Dolt budskap?

Imorse när jag vaknade trodde jag att jag var med i kellogsreklamen, yrvaken med håret på ända och Kalle A. tröttlooken i fejset sträckte jag mig för att kika om det var lovligt att sova vidare - alltså vad klockan var - varpå jag, otur som jag har, kör högern rakt in i vattenglaset som välter över telefonjäveln! Är inte det ett praktexempel på lagen om alltings jävlighet? Ondskefulla vattenglas som saboterar min efterlängtade sovmorgon. Istället fick jag börja lördagen med  att springa upp ur sängen i vild panik och göra första hjälpen på stackars blöta kvalitetsnokian(?) host host... som bara varit in på lagning 2 ggr inom loppet av det sketna halvår som jag ägt den...?

Ja som om inte det vore nog, vattnet som spillde ner telefonen i denna arla morgonstund spilldes inte bara på telefonen utan tyckte tydligen att det var lika bra att spilla till ordentligt och ställde till med storspill som plaskade ner hela golvet och även lite av mina nyvakna stackars fötter, tapet och även min bok. Detta var en, i min smak, mycket dålig start på dagen. Inte att rekommenderas. Som sagt, jag har en läskig känsla av att ett sånt här scenario platsar i en kellogsreklam för jävulsskap p.g.a. dåliga frukostvanor. Vad försöker vattenglaset säga mig? Borde jag sluta med min favvogröt och börja med special K? 


Kommentarer
Postat av: anniqa

minsann, du gillar också att kunna sova ut på morron :O) då kan jag alltså ignorera de "hårda" orden om att vi andra sover länge!



angående att eventuellt ändra frukostvanor, jag tror det är wasabröd man ska äta för att få en harmonisk morgon. -har för mej att det är det den här människan som drar sönder strumpbrallorna på morron får sej serverat.

2010-04-18 @ 19:57:41
URL: http://anniqa.bloggagratis.se
Postat av: jennie

jamen just! Det får kanske bli wasamacka och kellogs då! Fast vi vet ju båda två att jag aldrig skulle byta ut gröten

2010-04-18 @ 21:07:55
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0