Bara 58 år kvar...!

Idag kära läsare fyller min gamla mamma 42 år! I bilen påväg till skola/jobb/annan valfri benämning på hjärnköttätande plats diskuterade jag och (ja, nu får man väl snart lov att säga det eller? notera att jag dock säger det med kärlek) tanten det här med ålder. Min mor påpekade att hon om 42 år till fyller 84, vilket ju är skitfränt! Eller tänk när man fyller tresiffrigt! Vilken grej liksom, hej jag är hundra! Hoppas man är en fräsching bara så att man inte får puckelrygg och mister kontroll över snor/blir slapp i fisringen eller något annat förargligt. Nej så jag sitter och spiller tid, nu är det allt du jennie som marsch pannkaka går ner på stan och köper en present åt mor! Herregud, måste jag säga till mig på skarpen för att det ska fungera...?!

Kommentarer
Postat av: anniqa

ja har redan dålig snorkontroll och släpper väl väder som vilken åldring som helst. Puckelryggen har inte visat sej än men nåt ska man väl ändå ha att se fram emot! Tack för present å kramar lilla lillan :O)

2010-04-16 @ 23:46:45
URL: http://anniqa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0