Uppdatering var det ja!

Jag kommer bokstavligen rulla fram av all god påskmat snart! Precis som det ska vara alltså! De senaste dagarna har jag bara ätit och umgåtts med släktbandet all min vakna tid. Mysigt! Idag har jag spöat mormor i kortspel och klippt håret, solat näsan och nu har Lovisa precis förgyllt min kväll med kaffedrickande och prat, prat, prat! Imorgon står tandläkarbesök och shoppingdag i Gävle med Stina och Ellen på programmet. Kommer bli grymt, lovet är grymt, men framförallt, jag är grym. (och helseriös)

över och ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

you kick some serious ass my friend!

2010-04-06 @ 23:24:29
Postat av: jennie

oh yes i certainly do!

2010-04-07 @ 21:48:20
URL: http://skrivenavjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0